Wednesday, July 27, 2011

awek kat kem PROSTAR

eh tibe2 aku teringat awek kat kem prostar tu larh..hahah asal ntah...cita dia mcm nie :
mula2 aku mewakili untuk sekolah aku 5 orang jea ==' lepas tu dari sekolah lain mai aih 2 bas kitorang nie yang sasdis..ok lepas tu aku nampak ada beberapa awek yang gedik2 ta pakai tudung kuar dari bas..dalam ati aku..aku cakap lah "jgn la aku satu group dgn mereka2 ni :) " hahah jaat kan aku? :P diam r kau!
haa mmg best kelima2 kwn terpisah lima untuk lima group yang berbeza! -.- aku pown sebilik dengan dak yang aku ta suke dgn satu group degan awek tu! -.- HAHAHA pdn muka aku. Mula2 dak2 nie mmg ta ada tudung tau..ta tahu la ape kakak fesi tu cakap..lepas tu suma pakai tudung..time nie aku da sejuk mata nak kwn dgn dorang :) TAPI! aku x suke tol dak yang dok sebelah aku time makan ni..ta sangke lak aku anak2 orang kaya nie sanggup nak suap aku BYK KALI -.- dohai~

yang ta thn tu lagi2 kalau makan sayur! kakak fesi tu sebok suroh kitorang men suap2 aku ta nak suap sape2 sbb takut kene suap balik sbb menu dia ada sayur! tapi awek tu pegi suap aku -.- bukan maen seronok dia suap aku ta sampai hati nak suruh dia berhenti -.- aku pown redha ke hadrat ilahi -.- bukan main payah aku nak telan sayur tu! aku ta ske! sayur tu mmg ta sdp oh dia masak! kakak fesi tu pown ckp mcm tu! -.- igt kan dah bebas! dia pegi tambah sayur yg ta sdp tu! mak aih over the line betul awek nie! beduk kang hahahah :P hari tu jea la yang tersiksa...lepas tu menu dia suma dah sedap2 :D nak suap pown dah boleh...aku plak jadi sayang kat awek tu...
ta sangke lak ramai yang dak join kem tu ada family problem! pergh time nie aku tersentuh gila2 -.- menagis2 aku dengar...lepas tu aku peluk awek tu..sian dia oh :) time kat hutan lak...kitorang dah mcm ta kisah pangkat dan darjat ayt poyo giler semua tolong sesama mereka..
haaa aku yang kesian! time aku kene tinggal sorang2 macam2 aku nampak aku dah la penakut hahahaha :P time aku mula2 masuk zone sorang2 terus nampak mcm ada lembaga putih nie dok bongkok dengan tongkat dia -.- igt kakak fesi yang menyamar doe rupanya makhluk fesi -.- sbb dia ta bunyi ape2 pown...aku lalu jauh2 dgn dia..tibe2 dia ada KAT SEBELAH AKU! aku yang penakut nie dah kabot tapi aku pikir jgn takut sgt nti kene rasuk payah pulak -.- so aku dah nampak tu terus tunduk bawah pandang belah kanan...kanan tade pape yang pelik2 ^^,
hahaha igt dah bebas! jalan3 lepas tu aku toleh depan! mak aih! MENDE TU bersusun depan aku sume putih jea...aku rase mcm nak pengsan time tu! aku pown pejam mata lepas tu jalan tunduk bawah...ta de plak nampak ape2 kain kat sebelah aku..aku un usha balik MENDE TU dah ilang weh! kau rasa kakak fesi ke? -.- aku pikir kakak fesi jea hahaha mlz nak pikir yang bukan2 aku time tu dah hampir sesat -.- cepat2 aku jerit kuat2 mcm nie "HAAA MANA TALI SAMBUNG DIA! TOLONG LAAAA HAAAAA" kakak fesi yang ta thn dgr aku jerit tibe2 muncul dari semak mana ntah...pakai normal ta de plak pakai telekung pape -.- dia tarik aku letak kat sambungan tali dia ^^, padan muka sakit telinga sape suruh aku jalan sorang2 hahahaha akhirnya aku past ujian keberanian tu weee :D

No comments:

Post a Comment