Wednesday, July 8, 2009

SUDAH jatoh ditimpa tangga...nasib baik tak parah !!

hurm..memang la...hari itu hari yang malang buat aku..mule dah la dapat kutukkan dari laman web sekolah...aku tanyer la sipolan nie...hahaha tentang pendapat die tentang laman web sekolah aku...lepas 2 die boleh tanyer aku soalan pelik??? aku tekejut dengan jawapan yang dilemparkan kepada aku!!! mane x menagis aku malam 2...hurm..T-T..pagi2 aku datang jea sekolah..aku masuk kelas seperti x biasa aku lakukan...aku pown berdiri atas kerusi...lepas 2 aku meminta supaya rakan2 aku memberi perhatian...dan melanjutkan cerita yang seterusnya...maka kami pown membuat perbincangan kecil-kecilan sahaja...aku x amik pedulik sangat sebab aku memang fail bab ni..hahaha..maka tanya la pakar di kelas aku 2...perhubungan ini diselamatkan oleh pakar-pakar debat kelas aku ni...aku memang tabik kat korang...dan aku nak ucapkan selamat hari raya..eh silap nak ucap terima kasih kat korang..kerana membentras kes ini dengan jayanya...hahah Xd..dengan nasihat korang kepada sipolan ini...maka pada malamnya...dia pown menalipon aku...2 kali..aku x jawab...off talipon kerana kesedihan menyelimuti aku..hahah padahal edit pic wak2 tu...Xd...satu msg kosong dari die....selesai megedit pic baru...aku pown on phone aku 2...lantas aku mereply msg dengan perkataan NAPE? tidak lama selepas itu...die pown call aku...dan kami telah membuat temuramah ala MELODI TERJAH...hahah Xd...akhirnya selesai perkara itu...dan kami dapati hanya salah faham...itu aku x tau la..mugkin betul mugkin tidak....tetapi...aku tergelak bile die call...Xd dah die ulang cam nie: eh2 suke la 2...hahah....buat malu jea....eh2 aku mane pandai malu...segan jea...Xd sekian post yang bertajuk ' SUDAH JATOH DITIMPA TANGGA..NASIB BAIK TAK PARAH !! '

No comments:

Post a Comment