Monday, September 14, 2009

JALAN2 di pasar malam !!










Melihat keadaan pakcik tu..macam dia bersusahpayah nak masok dalam ini gambar...hahah aku x tau la..kalo dier ingat ini rancangan ronda-ronda ramadan..bukan salah aku !!! hahaha










Cermin besar dan berdebu2 ini memang mudah dijumpai d gerai2 tudung...yeah itu lah yang saya telah jumpa...cermin yang berdebu dan klasik ini...kakak cakap ''adik,cermin ni nampak seram r,macam dalam citer tower 13 plak,hahah itulah kami adik beradik memang x kan lari dari membuat benda2 yang merepek...







WHAT THE FISH?? saya tidak mengerti,apakah saya berada di indonesia atau di malaysia??? disini kita boleh memperlihat kenapa begitu banyak tudung ibu arini,solehah,madinah,dan apajua lagi yang popular??? mengapa kita terikut2 trend ibu2 dan makcek2 d indon sana? ke sebab tudong2 ni suma selesa?? yang hairannyer..tudong ni x seberapa un mengapa diletakkan harga yang tinggi untuk tudung seburuk ini??? tengok!! penjual tudong yang berbangsa warganegara malaysia 2 pown da nampak cam minah indon....owh saya x dapat terima hahahha !!!!!




memang x sia2 mak aku hantar aku pegi sekolah 'pondok' adess wahai kakak ku yang dikasihi,,mengapa dikau mengambil masa yang begitu lama untuk memilih dan hanya untuk membelek belek tudung yang hodoh lagi mahal itu?? adess gaya makcek dan nenek pula...murka sunggoh aku dibuatnya yaallah bagi la aku kesabaran untuk menahan diri daripada membuat perbuatan perbuatan bodo kerana menunggu kakak aku ni...berila aku kesabaran..amin...PANAS kot kat gerai2 tudung 2,,dengan ramai orang lagi...bunyi biseng lak 2...salah jalan jumpe la ngan orang2 yang dikenali hahah =]

No comments:

Post a Comment