Friday, September 4, 2009

kasOt baru...

YAHO00ooOo0Oo00o!!!! kasOt baru!! gempak la....ayo0o0 suke gile !!! ewah2 bawak masOk tidO la heheh x) Corak ni aku yang ilhamkan sendiri tau...ehem2 ingat aku x ade kreativiti ke? haha sakai? suka hati la...aku suke...ko x suke aku peduli ape?? hahaha


  • kasot ni direka khas oleh aku
    memang selesa
  • lama aku tunggu baru hari ni dapat
  • harga: RM 65
  • sabah & serawak : RM??
  • memang sesuai bagi remaja yang berjiwa kanak2 seperti aku
  • sesuai untOk d shOw 0f
  • dan dibawa berjalan2
  • kalo diperhatikan betul2,kalo korang x caye la..bukti ada di situ ada perkataan 'ediToT'


  • ni bukan barang cap ayam
  • ni converse la
  • hahaha cayunk kamoo

ps: semua yang anda lihat adalah rekaan semata-mata,hahaha

No comments:

Post a Comment