Tuesday, July 5, 2011

tamat..


dengan ini saya umumkan bahwasanya saya telah "fokus" untuk cuba menjadi lebih rajen lagi dalam pelajaran kan kan kan ? ^^, weh aku sayang kau lagi tau...tapi aku TERPAKSA block kau dari FB aku...memandangkan kau telah sangat membenci aku ==' Aku disini masih tertanya-tanya apekah yang menyebabkan fenomena ini terjadi...adakah kau jeles terhadap ku? MENGAPA tidak dibilang saja :O

tak pe lah mende dah jadi...aku disini mendoakan supaya kau dpt 8A dlm PMR! amin..n kau akan dapat makwe yang lagi cute dan lebih baik dari ku insyaallah...maybe kalo kita ada jodoh lagi kita jumpa lagi...xD tu pon kalo kau sanggup jumpa aku == hahaha aku tak pernah benci kau "ikhlas"

Muhammad Ariff Kamil Hanif b. Mazlan...rajen2 lah study tu..aku nak kau berjaya dalam hidup kau..tau tau tau....tata ayip kau lah seorang buah ati aku yang baik SEBENARNYA orang kat luar sane tu tak tahu pown yang kau ni baik SEBENARNYA...aku pown terkejut :O hahaha bayangkanlah hahahah xD

kalo kakak kau nak kahwin kalo tak berat hati ce la jemput aku...kalo aku sanggup aku pergi la...tu pown kalo ko jemput ikhlas nak baik2 dgn aku maybe as a friend kali nie kan :)

ok lah banyak plak aku melalut...hahahah ps: seperti mana yang telah aku katakan...mmg lepas kau mintak clash aku demam kut == hahahaha lepas nie tak de dah aku nak couple2 ni...sbb aku tak suka fenomena TERSEBUT ok sayang tata slm WINK WINK #ayip suka taip mendealah nie

No comments:

Post a Comment