Friday, July 22, 2011

ape nak buat?


ok aku dah lama x stalker dia siap dah lupa pasal dia kan ^^, tapi sebab ibu telah bercakap mengenai beliau aku telah ingat pada dia ==' aku tak tau nak cakap macam mana kat ibu yang aku nie dah sebulan lebeh hampir dua bulan! MACAM mana nie? aku x nak lah ibu asik membangkitkan isu nie? hayo0o0 ==' dan sebab itu aku dah melihat dia sudah mempunyai awek baru :D tahniah! aku je yang x de HAHAH x laku mmg mcm nie :P


nie yang pasal duit aku yang semakin sikit sikit dan SIKIT ==' mcm2 nak guna duit adik aku nak BIG APPLE :D mmg aku ada duit time nie HAHAHAH tgk la mcm mana nti..hurmm asik nak merajuk jer dak kecik nie >.< cubit pp kang :P


lepas tu aku dah mcm x nak suka sape2 larh..aku nie x sesuai ngan sape2 un rupa? X DA! sopan? HANCUR! alim? erh HAHAH bole JALAN! pandai? KAU BUAT LAWAK KER? rajin? YANG NIE BUAT AKU GELAK! tgk x da apa yang bagus nya pasal aku nie..==' so aku nak kosong kan peti hati aku nie..n cuba isi dgn SEKOLAH SEKOLAH SEKOLAH :P poyo la kau anis bo0o00 hahahaha (kawal la kawal)


oh setara 2 aku dah lama gila x baca buku tak buat kerja sekolah,,,n aku rasa cikgu naik kecewa dengan sikap aku ==' sape suroh menatang tu ssh sgt! mmg aku godai lar kan? tapi kalo berterusan mmg GODAI BETOL2 weh? kau nak? ak tak nak =='


ok 3 hari lagi nak ganti sabar sabar SABAR :D

No comments:

Post a Comment