Thursday, July 21, 2011

gelak kuat >.<

ok hari ni mmg byk tragedi yang buat aku nak gelak tanpa henti >.< nasib baik lah aku tak puasa hari ni ( alasan ada PJ nnti pnt :P ) HAHAH bia r wekkk :P

senario 1 :
lepas habis sekula aku, qistina , naja g r lepak kat McD..lepas tu qistina mintak aku usha kan adik dia ==' aku pown g r..aku pown memikrkan jalan untuk mengcover supaya dapat mengusha org tanpa disedari...aku pown g r tempat amek straw >.< sesiapa yg dah biasa dgn bekas straw tu tau kan...kdg2 bekas tu problem en?? kita kne bukak tutup dia en? SO aku pown bukak tutup straw tu sambil diperhatikan oleh seorang kakak disisi aku (muka dia time tu pelik gile pandang aku,,elak dia gelak je) lepas aku dah amik straw tu..kakak tu mcm nak wat DEMO dpn aku..dgn menekan button kt bekas tu lalu PULP straw kuar ==' mak aih malu giler time tu~ HAHAHAHAH dgn pantas aku beredar dlm keadaan yg amat KEDOT =='

senario 2 :
setelah aku habis makan kat kantin sekolah..qistina bising ckp panas..tapi hari tu mmg panas pown ak pown x thn..qistina bukak idea untuk MANDI kat jamban sekula tu HAHAHA mmg aku pown setuju r..memandang kan sebelum nie pown aku penah buat so kali ni dah masuk dua kali >.< kau tau ape en xD HAHAH time tgh dok layan mandi aku sembang r dgn qistina (bilik berasingan) hahaha aku ckp:

anis: weh time kte tgh mandi nie tetibe nti SILA KOSONGKAN BANGGUNAN! nenonenoneno
qistina: hahahah tau x pe..mmg kabot r time tu en

aku n qistina dah bantai gelak dalam jamban tu >.< MENIBA lepas beberapa detik!

NENO! NENO! NENO!
SILA KOSONGKAN BANGGUNAN!
LATIHAN KEBAKARAN SEDANG DIJALANKAN!

siot en? =='

senario 3 :
lepas latihan kebakaran tu (latihan kebakaran la sgt! godai lebeh) hahahah kitorang pown pg r bilik SPBT aku teman dorang nie...x da apa nak buat sorang2 :P
dalam bilik SPBT tu ckgu ckp r aku sape..aku diam je tapi qistina telah bersuara:

qistina: ni adik saya cikgu
ustazah: owh patut r muka nampak sama ^^,
qistina: hahah ustazah percaya? hahaha
ustazah: ye nape?
kawan: nie F4 lah ustazah hahaha 4 mulia :P
ustazah: laa saya percaya je..muka dia nampak MUDA :P

hahahah mmg aku tersipu2 lah kn dlm bilik tu ><"

No comments:

Post a Comment