Saturday, July 23, 2011

berjalan jalan di tempat AWAM <3
oke mmg mende nie plan last2 minit sbb nak belanja adik ksyg aku nie :D mula2 igt duit ta da...tapi mcm cukup plak walaupon tgh rabak...tak pe lah untuk adik ksygkan xD memandangkan bpe hari je nak pose tkt x sempat plk so aku pown guna kan hari berpuasa aku nie tok beli gak HADIAH nie tok dia...:D

destinasi pertama ke rumah QISTINA..oke mmg hari nie sguh panas..membara..keringat jantan tino sudah kuar mengalir di sana sini makeup aku pown dah cair (haha gimik jea) dah la pakai baju kurung mmg mcm ape je la kan? lepas tu berjalan pg ke busetop kat depan maybank! pergh! yg nie bikin wa panas derrr x(
mana tak nyer lama giler sampai kan ada makcik ni dah janji nak bwk anak2 dia jln2 kat mines CANCLE balik umah hahahah sbb tggu sampai satu jam MELAMPAU kan? hahahaha <--- rekaan :P dah la adik aku lama tggu tau sian kat dia :D hahaha

lepas dah sampai mines (menaiki kereta abg akhirnya disebabkan telah putus asa setia menunggu bas AWAM! elakkan aku anti benda yg ada nama AWAM! hahah ) aku g la cari adik ksyg aku tuh...ooo kate g sorang tapi ada kwn :P (aku pown sama pentipu je kan aku nie? x berani r g sorang2) sampai2 jea..adik g kat aku...tapi c qistina nie dia terkejut tgk adik...lepas tu ditariknyer aku g jauh2 adik pown cm lalala ok bai...dia g maen kejar2 lak ngan aku...beragak la dah la aku pakai bju kurung ==' penat nak kejar...hahaha tapi dpt gak..well kakak dia handal kan? xD

lepas makan g la jalan2 lagi dgn qistina...huhu cari no baru  lepas tu cari jamban hahaha yg nie aku PANAS! makhluk tuhan mna la yg tak reti gune jamban mcm manusia2 lain? pergh! aku pnya la tekan flush dia...air kuar ciket jea ==' aku dh mcm *&^%#  kt dlm tu last2 aku geram aku tkn  button flush tu byk2 kali sambil "berzikir" bahasa kesat :p aleh2 mende tu berfungsi dgn elok...muka aku dah bahagia gila hahaha batak :P

habis tu kitorang g la cari JAM MERAH hahaha sbb tgh membatak jam merah auwww >.< saya sangat suka jam merah (tak pown) hahaha saya suka org pakai jam merah <3 dah tu duit2 terakhir aku tu aku habiskan dgn mendapatkan jam MERAH <3<3<3 mmg banyak dugaan qistina nak beli jam merah...aku lancar je...mcm jodoh en? :P perasan

oke yg selanjutnya mlz nak cite private xD oke tata syg xD

2 comments: