Tuesday, July 26, 2011

mak aih -.-"

weh aku rasa macam *&^%$#@! tau tak? sebab kima tadi dah la blank giler..lepas tu time math lak..pergh ngantok giler ><" byk kali aku menguap...siap kuar air mata xD dah tu bila ngantok baca soklan math tu pown mamai2 last2 mmg salah phm la aku math tadi..aku baca X axis otak aku cakap Y axis...mmg sampai kiamat pon larh graph tu tak muat2 kan anis? kau pandai sangat? last2 masa kau habis kat citu jea en? nak jwb soklan lain da ta sempat -.-" soklan graph mmg aku bersihkan tempatnya la kan?  hahah habis dah x sempat nak betulkan...cikgu cakap MASA TAMAT baru la aku sedar dari lamunan ngatuk yang luar biasa nie...aku baru sedar yang aku dah TAK SEMPAT TAK SEMPAT! -.-

ps: cikgu wan safla maaf sgt2 saya bukan ta tau nak buat tapi saya mamai..sebelum exm tu saya dah paksa SYAHIRAH LIYANA ajarkan...tapi apekan daya ngantuk lagi kuat dari iman aku yg lemah nie...BTW ketua kelas aku dah tukar org :P aku bkn ta ske..tapi ak ta ske org dia lalalala dohai larhhh~

No comments:

Post a Comment