Sunday, July 31, 2011

dah masuk ramadhan :D

malam nie kita terawih :D aku harap bulan nie bagi aku can untuk mengumpul sebayak banyak pahala yang aku mampu untuk d bawak ke alam barzah nanti ^^, kita tak tahukan bila kita akan pergikan? kita tak tahu yang kita sempat tunggu raya ke ta kan? HAHAHA bunyik pelik jea kan? aku bukan ape..kita kenelah sentiasa ingat mati..sbb kita ni selalu lalai mengingati ALLAH..bila kita ingat mati..kita akan ingat ALLAH..

aku rasa ALLAH sayangkan aku lagi sbb dia ingatkan aku tentang kematian ni...(sbb kelmarin aku dah buat dosa besar) ish2 =.=' lagi plak tetiba ayip bagi link pasal mayat berkecai time excident! pergh insaf gila time nie...aku tak nak lah mati dalam keadaan macam tu...aku doakan kita semua mati seperti mana kita dilahirkan eh? amin~

aku harap aku x ada masalah nak puasa bulan nie...aku takut gak time2 puasa tiba2 asthma aku datang...ubat dah lah dah habis stock...aku pown ta tahu nak cekau mana ubat asthma aku nie..=.=" nak pergi klinik asik sibok jea..tade sape ke yang free tolong lah bawakkan aku amik ubat aku nie..mudah-mudahan aku oke2 jea bulan ramadhan nie...kalo ta sakit boleh r full lagi ^^, ta macam tahun lepas 10 hari sakit =.='

misal kata lah kan aku ta sempat sambut raya dengan korang...macam mana eh? terkilan nya aku :'(
aku nak mintak ampun kat mak ayah aku..keluarga aku kawan2 semua orang lah yang pernah aku buat taik ><" aku nak mintak korang maafkan lah aku...aku nie mmg ta reti lapek kata2 cakap lepas jea..hurm maaf tau semua! aku sayang korang

patu en aku nak ucapkan syabas kepada Jamil b. Jaafar kerana berazam untuk berhenti merokok ^^,
semoga berjaya...hidup tanpa rokok adalah hidup tanpa sakit eceh ceh ceh ceh xD bulan puasa nie harap boleh jadi dorangan pada beliau untuk berhenti ^^, LOVE YOU!

No comments:

Post a Comment