Saturday, July 30, 2011

tak biasa ^^,

tadi kan, tadi kan, kita kan, kita kan, <---- gaya excited >.<" HAHAHAH oke gedik! haa tadikan mak aku bawak satu fameli pergi makan tgh hari kat RESTORANT NASI ARAB. Haaa aku mmg makan kat luar tu jarang sangat lah kan...kecuali McD n KFC hahaha nie bukan bermaksud aku orang kaya eh :P Berbalik pada cerita Nasi Arab! aku mmg ta pernah terlintas jalan nak makan mendealah nie ==' dah tu time kat restorant tadi pown bukan main lama aku belek MENU dia hahah biasa lah kan orang batak mmg macam nie,,, xD aku lupa plak yang bayo bukan aku...aku un g cari yang murah2 xD hahahha batak sungguh...last2 suma ahli dah amik order aku yang tercicior sorang! ><" malunyer...waiter tu pandang aku macam ape jea...hahahha muka dia x leh blah xD last2 kakak aku dah hangin ngan aku...bebel2 larh dia kat aku...time nie aku dah cuak ngan kakak aku nie...last2 aku cakap SAMA je r...lagi hangen kakak aku :P mahap kak xD

selesai makan nasi ( act aku makan suku jea yang baki tu aku past abg je :P ) aku belasah jus apple pergh MUNCIT perot aku hahahha jalan pown dah macam kengkang jea...hahahha ala2 org nak kejamban :P penuh giler perut xD after tht kitorang singgah surau nak solat ^^, aku turun kereta muka dah lain gila! ayah aku cakap..."eh adik nape? nak muntah ke?" aku lagi r pelik ayah cakap macam tu...aku toleh r muka aku kat cermin kete...pergh muka mmg org nak mintak baldi ^^, aku cakap r mane ada...tapi jalan dah macam orang mabok...==' terserempak plak tuan nyer restorant tu kat surau ^^,

yang masalah nak solat r! perut dah r ketat maaacam ibu2 mengandung :P hahahha pastu pakai jeans pergh SIKSA doe SIKSA! hahahaha  korang bayangkan lah time aku solat tu...rukuk leh cita ag bro! nie nak sujud tu! I CAN'T BREATH SIS CAN'T BREATH hahahah over tu over   Habis bagi salam n salam ibu aku terus melengkor kat sejadah! ape punya ta senunuh pompuan nie :P time nie mmg ada rasa nak BLUEEEAAAWEEEKKK!! hahahha lepas nie kalo orang ajak makan nasi arab aku kene pikir dua kali oh.. ==' makan nasi arab boleh buat orang naik hangen dgn kita kerana kita akan kerap membuang angin HAHHAHA :P

No comments:

Post a Comment