Monday, July 18, 2011

ermm sabar siket ~





anis hahah padan muka hang! tahun nie hang kena ganti suma hang punya hutang...amboi sudah sekian lama hang dok elek elek goyang kaki isi perut hang eh? :D
haa pelik ke? aku nie TERPILIH eceh ceh ceh perasan :P tahun nie mesti kalo nak ponteng puase pown mesti aku pikir JUTA juta kali sbb MALAS nak ganti hari yang tak puase pada bulan yang tak puasa...dugaan weh dugaan =='
macam tahun lepas sekali 10 hari aku tak puasa tak ke muntah sekarang baru nak ganti??? sabar anis sabar 5 to go xD
kalo dulu mana ada aku ganti2 well time tu aku "budak" lagi so bawak ilek jerp hahaha kau kisah ape? dah aku manusia TERPILIH wekkk :P
k bai lah rakan rakan ku syg~ anis masih menguatkan usahanya berpuasa...kadang2 tu ak lupa gak yang aku tgh puasa :P elak aku makan n minum kat kantin jer :P


TATA

No comments:

Post a Comment