Tuesday, July 19, 2011

rambut sama hitam,
hati lain - lain,

yeah rakan-rakan saya pada kali ini ingin mengingatkan pada kalian semua yang hati manusia nie lain2 jadi pandai2 ler kome jaga yer..jgn jd cam aku nie =='

aku nie kalo ada trademark yg best2 n unik2 gemo lak nak tiru dan praktikkan last2 bawa kesusahan pada diri sendiri =='


trademark nyer ialah K BAI maksudnyer bergantung pada situasi larh...tapi pada saat itu dia bermaksud abaikan jer lah ok fhm?

cerita bermula:

cik anis pada hari kejadian sangat malas dan tension kerana tiada siapa yg msg dia dan dia sudah terlalu bosan PADAHAL kerja sekula dia byk yg tak siap ag.. :P lagi2 yg datangnya dari PUAN CHI WTF <-- bak kata INA <3


MAKA!
dia terus tido selepas selesai mengerjakan solat isyak dan x silap2 pada time tu kul 9 kut x igat der =='
sdg dia asek dgn mimpi "indah"

MENIBE!
bunyik lagu rossa PUDAR berkumandang dipingitan telinga cik anis~
dengan keadaaan MAMAI MAMAI dia meraba-raba mencari HP nya cik siti ( c3 )
conversation telah berlaku seperti ini lah lebih kurang:


anis: hurm hallo (sayup2 suarenya)
adik: hallo tau x nie sape?
anis: (ckp dlm ati) ah suda spe ni? dgn tuntasnya dia melihat nama yg terpapar pd HPnya ADIK SYG! huh betul la

anis: tau ^^,
adik: sape?
anis: adik!

adik: adik sape? ^^,
anis: adik saya ler xD
adik: ketawe kecil <--- time nie mood baik larh


JAP AGI!

adik: weh bila nak blanja aku?
anis: erh x da duit
adik: alaaa ( ok x igt dia ckp ape ) :P

dan KEMUDIANNYA~


anis:kau en asek mengerat aku jea
adik:hahaha
< part nie telah aku ringkaskan >


dan setelah itu~

aku tak igt ape yg aku ckp tapi WORD tu ak ckp x jelas maklomlah mamai~
jadi adik aku x dpt dgr ape aku ckp!

SO!

dia mintak lah ak ulang ape aku ckp...
aku plak dah biase kalo nak suruh org abaikan ckp K BAI

aku pown telah ckp K BAI tu kat dia

lepas tu:

adik: yer r K BAI!
anis: hahaha woi2 elek2
anis: alahrh esok je la msg nak msg skang ngantok giler mata un byk najis mata :P

sekali ak lpa nak msg dia ==
lagi un ak igt dia merajuk kejap je..x seyes
sekali dia majuk lame2 n seyes plak
hadoi~
penat ak pujuk dah r ak tak reti =='
kalo adik aku betul2 dah lame ak peluk kuat2 pastu JERIT
KAKAK MINTAK MAAF LA DAK TECIK TAK SENGAJA


sampai ke saat ini dia mrh ag..aku pown x sangke ayt K BAI sggt mengguris hati dan perasaan org sebenarnya =='
aku x nak gune ayt ni ag tapi ssh dah MELEKAT kt mulut aku nie
hurm...

PS: adik kakak syg adik jgn larh merajuk lagi :'(

No comments:

Post a Comment