Tuesday, July 26, 2011

macam ala ala SAKAI

weh kalau aku dah meninggalkan dunia yang fana nie kan? aku nak mintak tolong korang delete account Facebook aku bole tak? lepas tu kalo korang dah tahu aku dah ta ada kan...korang jangan dan TOLONG LAH SANGAT sangat JANGAN larh plzz post salam takziah untuk aku! memang boleh plak orang dah tade on9 Facebook bace wall post korang tu kan? lepas tu org da tade tu LIKE wall post kau! n dia walling kau mcm nie " thanks ^^," macambabitak? sedarlah wahai manusia yang korang lagi membuat ahli keluarga dia sedih yang melampau -.- lagi2 yang walling bukan2 mcm "eh dah tade baru aku nak approve kau bla bla bla lepas aku remove kau dari fren" yg nie sungguh sakai nak je aku LIKE lepas tu aku komen HAHAHA good joke babeh xD aku mmg x dapt nak terima sume nie sangat2 tak terima! ta tau lak plak korang mcm mane??? tapape da~

PS: jgn salam takziah kat WALL AKU!

No comments:

Post a Comment