Wednesday, July 20, 2011

dugaan berpuasa!







haa memang time aku puasa semua orang nak tunjuk teh o ais nie kat aku...==' jalan sane org tgh minum teh o ais! jalan sini ada org tgh minum teh o ais ==' sampaikan aku rasa semua orang minum teh o ais ==' saje je en korang dasar KOMPLOT!


lepas tu hari aku puasa TIBA TIBA rakan rakan menjadi sungguh pemurah untuk berkongsi ayo nie ngan aku siap pakse >.< sape la tu en...teh susu plak tu xD elak tumpah dalam mulut aku mmg aku telan aje..dah REZEKI xD hahahhaha


lepas tu memang best aku berlari kejar adik kesayangan aku tu sbb nak mintak maaf atas mulut aku yang telah lancang nie ==' aku dah r tgh pening berlari plak...pakai kain sekolah ==' kalo aku pakai seluar sukan mmg aku dah pecut weh...tapi nie kain kene lah KAWAL la KAWAL xD time lari tu ak dah rase lain macam je..elak aku pengsan depan dia je..mmg jadi drama melayu ganti cita JUVANA :P hahaha


ps: akhirnya anis berjaya kuatkan diri untuk berpuasa pada hari ini SYABAS ENCIK JAMIL :D 4 hari lagi <3

No comments:

Post a Comment